Home > Travel info > Feedback

Compliment, klacht of suggestie

Heeft u een compliment of een klacht over een reis geboekt door VCK Travel? Of een suggestie ter verbetering van onze dienstverlening? Vul het online formulier in en vermeld zoveel mogelijk relevante informatie. Wij nemen uw aanvraag in behandeling.

Recht op vergoeding of compensatie?

Twijfelt u of u recht heeft op een vergoeding of compensatie van een leverancier? Bekijk voor meer informatie  'Veel gestelde vragen over vergoedingen en compensaties'. Is uw vraag niet beantwoord? Tijdens kantooruren kunt u contact opnemen met onze Customer Service Desk per telefoon (020-6 800  840) of per mail (customer.service@vcktravel.nl).

Heeft u een klacht veroorzaakt door onze leveranciers (bijv. een luchtvaartmaatschappij,
hotel of treinvervoerder)?

  • U kunt deze klacht zelf indienen bij de betreffende leverancier.
    Wij hebben voor u de contact gegevens voor de meest voorkomende leveranciers op een rijtje gezet.

    Contactgegevens leveranciers
     
  • VCK Travel kan voor u bemiddelen bij het behandelen van deze klacht.
    Wij rekenen hiervoor 35 euro bemiddelingskosten. Vul ons formulier voor klachtbemiddeling in dan gaan wij voor u aan de slag.

    Klachtbemiddelingsformulier

Heeft u een klacht, suggestie of compliment over VCK Travel?

Indien u niet tevreden bent over onze dienstverlening dan horen wij dat graag, maar ook als suggestie en complimenten zijn van harte welkom.

Klacht over VCK Travel   Suggestie of compliment

Carla Spierings
The Personal Touch van Carla Spierings, Manager Customer Service

VCK Travel staat voor kwaliteit. Wij spreken doelstellingen met u af en controleren deze regelmatig. Is er ook maar iets waar u niet helemaal tevreden over bent? Neem contact op en wij zorgen voor verbetering!