Home > Nieuws > Self Service Bag Drop op Mumbai Airport

Self Service Bag Drop op Mumbai Airport

donderdag 9 februari 2017

Chhatrapati Shivaji International Airport in Mumbai biedt als eerste luchthaven in India de mogelijkheid aan passagiers om zelfstandig de persoonlijke ruimbagage in te checken. Met behulp van de Scan&Fly Self Service Bag Drop machines, kunnen reizigers die al online hebben ingecheckt een bagagelabel aan de bagage bevestigen, zonder hiervoor in de rij te hoeven staan bij de check-in balie.

Na Indira Gandhi International Airport in Delhi, is Mumbai Airport de tweede drukste luchthaven van India. Met de inzet van de Scan&Fly machines versnelt de luchthaven de doorstroom van het hoge aantal passagiers. De service is beschikbaar voor reizigers van Air India, Jet Airways, SpiceJet, GoAir en Indigo. Mumbai Airport staat dagelijks in verbinding met Schiphol, via een directe vlucht van Jet Airways.

Bron: Luchtvaartnieuws.nl

"Self Service Bag Drop op Mumbai Airport"

Drukte op Schiphol Amsterdam Airport

vrijdag 21 april 2017

In verband met de te verwachtte drukte en lange wachtrijen bij de veiligheidscontroles op Schiphol, adviseert KLM reizigers om minimaal drie uur voor vertrek aanwezig te zijn op de luchthaven.

Lees verder

Beste punctualiteitsscores van airlines

dinsdag 4 april 2017

Bij welke luchtvaartmaatschappij loopt u het minste kans op vertraging? Deze vraag is onderzocht door FlightStats, een Amerikaanse data services company, gespecialiseerd in het verzamelen van gegevens over de commerci...

Lees verder

Volg uw bagage met Track&Go

dinsdag 4 april 2017

Volg uw bagage tijdens uw reis met Track&Go, een apparaat ontwikkeld door Samsonite - één van de grootste koffers en tassen producenten ter wereld. De Track...

Lees verder

Extra Thalys treinen naar Parijs

dinsdag 4 april 2017

Sinds het begin van deze maand rijden er dagelijks meer Thalys treinen tussen Amsterdam en Parijs. Het aantal treinen is verhoogd naar tien per dag, waarvan er gedurende de ochtend ...

Lees verder