Ook bij zakenreizen draait het allemaal om efficiency

Als er in de afgelopen maanden één onderwerp in de zakenreiswereld ter sprake is gekomen, betrof het wel technologie. Nu is dat niet alleen in onze industrie het geval, maar wereldwijd en in alle sectoren. Dus het is logisch dat zich dat ook bij ons voor doet. Online Booking Tools, NDC, Artificial Intelligence, Machine Learning en Blockchain. Iedereen die er iets van weet, heeft het er over. En ook iedereen die er niets van weet, heeft het er over. Het is duidelijk: de technologie is de versneller van de zakelijke dienstverlening. De drijfveer achter al dit fraais is snelheid, en dus efficiency. En toegegeven: hoe handig is het om zelf online uw boekingen te kunnen maken? Alles bij de hand, niet afhankelijk van uw reisbureau en op het moment dat het u uitkomt uw informatie vergaren en uw keuzes maken.

Technologische ontwikkelingen

Bij VCK Travel zijn wij een groot voorstander van dergelijke technologische ontwikkelingen. Diverse tools en applicaties voor de klant hebben wij dan ook in eigen beheer ontwikkeld en natuurlijk gaan wij hier in de toekomst gewoon mee verder. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat dergelijk investeringen nuttig zijn wanneer zij bijdragen aan de efficiency van het boeken van zakenreizen.

Soms is het echter onmogelijk om de gehele boeking zelf te doen. Neem een vliegticket als voorbeeld. Dit ticket en een boardingpass kunt u niet zelf regelen, daar heeft u altijd een ander voor nodig zoals VCK Travel. Daarnaast heeft u soms een ingewikkeld reisschema, voorziet u veel wijzigingen onderweg of bent u simpelweg te druk om het allemaal zelf te doen. Dan is de volledige dienstverlening van VCK Travel de beste keus. Transparant en met The Personal Touch.

Procesbeheersing

Bovendien weet u dan dat in geval van calamiteiten een telefoontje toereikend is. Met onze innovatieve Track & Trace tool krijgt u onmiddellijk inzicht in de verblijfplaats van uw reizigers. Houdt u dat in gedachten, wanneer u wel de vluchten bij ons boekt maar zelf het hotel reserveert? Wanneer er iets in uw reisschema wijzigt, is één telefoontje of e-mailtje naar ons voldoende. Dat is efficiënter dan zelf via de telefoon het hotel weer te moeten wijzigen. En zeker wanneer hetzelfde hotel dan geen plaats meer heeft. Hetzelfde geldt voor de betaling aan het hotel. Uw declaratie aan de zaak is veel lastiger, dan wanneer wij het hotel voor u boeken en dit ook gelijk op de factuur komt te staan. Dit proces is dus veel efficiënter en daarnaast betaalt u vaak minder voor de kamer als wij deze voor u boeken.

De User Experience wordt niet alleen bepaald door de technologische interface. Die wordt bepaald door het complete aanbod van de dienstverlening. Soms met een tool, soms met een menselijke interface. Soms met een combinatie van beide. Met dat hybride model zorgen wij er voor dat u zo efficiënt mogelijk uw zakelijke reizen kunt maken. Met een gerust hart en de zekerheid dat u de laagst mogelijke prijs betaalt. Of dat nu door middel van NDC gebeurt of via onze Travel Consultants is: efficiënt zakenreizen is bij ons altijd full service.

Beluister dit bericht
Deel deze pagina
×

"Ook bij zakenreizen draait het allemaal om efficiency"

Singapore Airlines breidt uit

Vanaf oktober 2020 gaat Singapore Airlines vier keer per week vluchten aanbieden tussen Brussel en Singapore, uitgevoerd met de moderne Airbus A350. Een A350 van Singapore Airlines biedt plek aan 253

Lees verder

Te vroeg om het kerstfeest te plannen?

De drukke december maand ligt achter ons en het nieuwe jaar is alweer even onderweg. December en januari zijn beide drukke maanden vol borrels, kerstfeesten, eindejaarsfeesten, nieuwjaarsrecepties enzovoorts. Hoe heeft u

Lees verder

Ga op avontuur met uw incentive reis

Leer uw collega’s beter kennen door samen ‘op avontuur’ te gaan. Dat avontuur kan natuurlijk op allerlei verschillende manieren, back to basic in Denemarken of rondrijden in een Italiaanse klassieker aan

Lees verder