Nieuw kleurenschema van Lufthansa

In februari 2018 heeft Lufthansa haar eerste beelden vrijgegeven van de nieuwe huisstijl. Vorige maand is de eerste Airbus A380 van deze nieuwe huisstijl voorzien. Deze Airbus A380 is in het Chinese Guangzhou van de nieuwe huisstijl voorzien.

De kleur geel is verdwenen uit het logo en is aangepast naar de kleur blauw. Het doel van het nieuwe kleurenschema is dat Lufthansa een meer ‘premium’ en moderne uitstraling wil. Het honderd jaar oude logo met de kraanvogel behoudt een prominente plek in de uitstaling van het bedrijf. In de komende jaren krijgen ook de andere A380’s van Lufthansa het nieuwe kleurenschema.

Voor assistentie bij het boeken van uw ticket kunt u contact opnemen met onze Travel Consultants. Zij geven u graag meer informatie of helpen u bij het boeken van uw ticket.

Deel deze pagina
×

"Nieuw kleurenschema van Lufthansa"

Etihad’s BusinessConnect

Etihad gelooft dat de reis van de zakenreiziger meer moet zijn dan alleen de reis zelf. Het moet een persoonlijke ervaring zijn, met op maat gemaakte opties voor elke stap. Etihad

Lees verder

Met Turkish Airlines naar Azië

Turkish Airlines breidt haar netwerk uit in China. Dit najaar zal Turkish Airline starten met vluchten naar Xi’an. Dat wordt de vierde Chinese bestemming, na Beijing, Guangzhou en Shanghai en tevens

Lees verder