Nieuw kleurenschema van Lufthansa

In februari 2018 heeft Lufthansa haar eerste beelden vrijgegeven van de nieuwe huisstijl. Vorige maand is de eerste Airbus A380 van deze nieuwe huisstijl voorzien. Deze Airbus A380 is in het Chinese Guangzhou van de nieuwe huisstijl voorzien.

De kleur geel is verdwenen uit het logo en is aangepast naar de kleur blauw. Het doel van het nieuwe kleurenschema is dat Lufthansa een meer ‘premium’ en moderne uitstraling wil. Het honderd jaar oude logo met de kraanvogel behoudt een prominente plek in de uitstaling van het bedrijf. In de komende jaren krijgen ook de andere A380’s van Lufthansa het nieuwe kleurenschema.

Voor assistentie bij het boeken van uw ticket kunt u contact opnemen met onze Travel Consultants. Zij geven u graag meer informatie of helpen u bij het boeken van uw ticket.

Deel deze pagina
×

"Nieuw kleurenschema van Lufthansa"

Eerste TMC met ISO 27701

De behoefte aan bescherming en garantie van persoonlijke informatie blijft maar groeien. Europese privacyrichtlijnen, zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG/GDPR), verplichten bedrijven om hierop in te anticiperen. Daarnaast geven ISO certificeringen

Lees verder
Oranje en rode reisadviezen

Een oranje wereld

De richtlijn van de overheid om tot half maart alleen echt noodzakelijk te reizen, heeft er toe geleid dat sinds woensdag 16 december jl. de reisadviezen voor de gehele wereld aangepast

Lees verder