Nieuw kleurenschema van Lufthansa

In februari 2018 heeft Lufthansa haar eerste beelden vrijgegeven van de nieuwe huisstijl. Vorige maand is de eerste Airbus A380 van deze nieuwe huisstijl voorzien. Deze Airbus A380 is in het Chinese Guangzhou van de nieuwe huisstijl voorzien.

De kleur geel is verdwenen uit het logo en is aangepast naar de kleur blauw. Het doel van het nieuwe kleurenschema is dat Lufthansa een meer ‘premium’ en moderne uitstraling wil. Het honderd jaar oude logo met de kraanvogel behoudt een prominente plek in de uitstaling van het bedrijf. In de komende jaren krijgen ook de andere A380’s van Lufthansa het nieuwe kleurenschema.

Voor assistentie bij het boeken van uw ticket kunt u contact opnemen met onze Travel Consultants. Zij geven u graag meer informatie of helpen u bij het boeken van uw ticket.

Deel deze pagina
×

"Nieuw kleurenschema van Lufthansa"

Met Finnair naar Azië

Finnair, de korte noordelijke route tussen Europa en Azië. In de afgelopen jaren is Finnair uitgegroeid tot een belangrijke luchtvaartmaatschappij in het verkeer tussen Europa en achttien grote steden in Azië.

Lees verder

De trein wint terrein

Steeds meer zakenreizigers raken overtuigd dat de trein een goed, comfortabel en duurzaam alternatief is. Bovendien wordt van deur tot deur de trein regelmatig als sneller ervaren. Terwijl het landschap met

Lees verder