Lufthansa Group introduceert nieuwe producten en diensten

De maatschappijen van de Lufthansa Group zoeken continu naar mogelijkheden om hun producten en diensten te verbeteren. Om een goede luchtvaartgroep voor de passagiers te blijven is innovatie en verbeteren van producten één van de prioriteiten van de Lufthansa Group.

Nieuwe routes van Austrian Airlines

Austrian Airlines start met vluchten tussen Wenen en Boston vanaf eind maart 2020; in het begin viermaal per week maar vanaf mid-april wordt de frequentie naar de Amerikaanse oostkust al opgevoerd naar zesmaal per week. Op alle dagen behalve maandag zal Austrian Airlines de route uitvoeren met een Boeing B767 met 211 stoelen. Ook vanaf eind maart 2020 zal Austrian Airlines de capaciteit opvoeren tussen Wenen en Chicago; hier vervangt de maatschappij haar Boeing B767 door een Boeing B777. Op dit moment voert Austrian Airlines nog twee van de zeven wekelijkse vluchten uit met de Boeing B767, dit toestel heeft bijna 100 stoelen minder ten opzichte van de Boeing B777.

De vernieuwde langeafstandsvloot van Brussels Airlines

Het Amerikaanse tijdschrift Global Traveler heeft zijn jaarlijkse GT test voor de zestiende keer uitgevoerd; vanuit de lezers is Brussels Airlines voor het tweede opeenvolgende jaar gekozen als beste trans-Atlantische luchtvaartmaatschappij. In 2019 is Brussels Airlines begonnen met het vernieuwen van de langeafstandsvloot. Er zijn zeven nieuwere, stillere en milieuvriendelijkere vliegtuigen verwelkomt.

CO₂-compensatie met Eurowings

Eurowings biedt haar klanten de optie om de CO₂-uitstoot van hun vluchten te compenseren. Via het digitale platform wordt niet alleen CO₂-emissies van de vlucht berekend, maar biedt tevens de optie om een directe donatie te doen aan een wereldwijd klimaatbeschermingsproject. Vanuit de berekende CO₂-emissies doet het platform een voorstel wat klanten kunnen accepteren of nog aanpassen; dit geeft de mogelijkheid om zowel een hoger als een lager bedrag te doneren.   

De nieuwe SWISS Alpine lounge

SWISS heeft een nieuwe lounge geopend op haar hub in Zurich. Op vijfhonderd vierkante meter biedt de SWISS Alpine lounge ruimte aan maximaal honderd bezoekers. De nieuwe lounge voegt de charme van een rustieke, tijdloze berghut samen met het comfort en de stijl van de reguliere SWISS-lounges. Speciale attentie is geschonken aan de lichte hout elementen en het op maat gemaakte meubilair, voornamelijk handgemaakt door Zwitserse meubelmakers. Grote gemeenschappelijke tafels attenderen op de ambiance van een berghut terwijl hoge ramen een fantastisch uitzicht bieden over het platform en de luchthavenactiviteiten.

Spaarprogramma Miles&More

De Lufthansa Group heeft haar spaarprogramma Miles&More vereenvoudigd; hiermee kunt u op een nog makkelijkere en tevens transparantere manier de niveaus Frequent Traveler, Senator en HON Circle bereiken en behouden. Loyaliteit richting de Lufthansa Group maatschappijen wordt hiermee nog meer beloond dan voorheen. In de toekomst zullen de maatschappijen hun gasten erkennen vanwege langdurige loyaliteit; er worden nieuwe statussen toegevoegd, Frequent Traveler en Senator ‘for life’. Deze wijzigingen in het programma zullen ingevoerd worden voor vluchten vanaf 1 januari 2021.

Heeft u nog vragen over één van de maatschappijen uit de Lufthansa Group, het spaarprogramma of wilt u uw ticket boeken? Neem contact op met onze Travel Consultants, zij helpen u graag.

Deel deze pagina
×

"Lufthansa Group introduceert nieuwe producten en diensten"

Uitkijken naar een zakelijke bestemming

Uitkijken naar corporate events

Nu er allerlei versoepelingen worden doorgevoerd naar aanleiding van COVID-19, is het opstarten van corporate events weer mogelijk, zowel in Nederland als in het buitenland. Heeft u er al weer zin

Lees verder