Home > Nieuws > KLM gebruikt officieel zakelijk WhatsApp account

KLM gebruikt officieel zakelijk WhatsApp account

dinsdag 3 oktober 2017

KLM heeft als eerste luchtvaartmaatschappij ter wereld een officieel zakelijk WhatsApp account.

De luchtvaartmaatschappij is een van de bedrijven die een samenwerking met WhatsApp is aangegaan, om als proef zakelijke dienstverlening aan te bieden via dit platform.

Hoe werkt het?
Wanneer u een ticket boekt via de website van KLM, kunt u aangeven dat u via WhatsApp uw vluchtgegevens wil ontvangen. KLM stuurt dan onder andere de reserveringsbevestiging, instapkaart en actuele vluchtinformatie via WhatsApp. Zo heeft u alle nodige informatie altijd snel en gemakkelijk bij de hand. Wanneer u gebruik maakt van de WhatsApp service, kunt u ook 24x7 contact opnemen met KLM via de chat. Alle berichten die in het gesprek tussen u en KLM worden verstuurd zijn beveiligd en kunnen niet gelezen worden door een derde partij. Zelfs WhatsApp heeft geen toegang tot deze gegevens. Wilt u gebruik maken van de WhatsApp service van KLM? Dit kunt u aangeven tijdens het maken van uw boeking of tijdens de online check-in procedure. De service is beschikbaar in negen verschillende talen; Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Portugees, Frans, Japans, Chinees en Koreaans. Klik hier voor meer informatie.

Bron: KLM

"KLM gebruikt officieel zakelijk WhatsApp account "

Tropische storm Nate in Midden-Amerika

vrijdag 6 oktober 2017

De tropische storm Nate trekt vandaag, vrijdag 6 oktober 2017, over Midden-Amerika. Sinds gisteren, donderdag 5 oktober 2017, is de storm actief en vooral Costa Rica en Nicaragua zijn getroffen en hebben...

Lees verder